قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی چقدر است؟

کسانی که می خواهند در دوره های تدریس خصوصی زبان شرکت کنند اولین سوالی که در ذهنشان ایجاد می شود مربوط میشود به قیمت تدریس زبان انگلیسی به صورت ساعتی که در آموزشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است. لازم است شما عزیزان در جریان باشید که هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به موارد زیادی بستگی دارد که شامل لیست زیر می شود:

  • سابقه کاری و تجربه مدرس

اساتید تازه کار و پرانرژی بسیار خوبی در شهرهای مختلف وجود دارند که تدریس خصوصی زبان را برای زبان آموزان عزیز برگزار کنند، اما نمیتوان منکر این مسئله شد که سابقه کاری و تجربه مدرس در نحوه آموزش و برگزاری کلاسها توسط ایشان تاثیر گذار نیست. هرچند هزینه شرکت در کلاسهای این اساتید معمولا بالاتر است زیرا آنها تجربه همراهی زبان آموزان بیشتری را برای موفقیت در امتحان زبان و کنکور زبان انگلیسی و مکالمه دارند و این باعث میشود قابل اعتماد تر باشند و شما بتوانید نتیجه بهتری کسب کنید.

البته این قانون قطعی نبوده و باید تدریس مدرس را هم ببینید.

  • تعداد جلسات
  • محل برگزاری کلاسها

استاد محمد سجادی از جمله اساتید خوب زبان انگلیسی در تهران است که طی سالها فعالیت در این زمینه آماده ارائه خدمات به زبان آموزان عزیز میباشد.

رزومه استاد سجادی شامل موارد زیر میشود0

  • دارای ۴ مدرک بین المللی از دانشگاه کمبریج
  • دارای مدرک بین المللی CAE
  • دارای ١٠ سال سابقه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و عمومی ، دوره های تخصصی آیلتس، تافل، بازرگانی، تربیت مدرس و دوره های تخصصی آزمون های کمبریج مانند KET / PET / FCE / CAE / CPE / TKT / BEC…
  • سابقه کار مفید و حرفه ای و همکاری با بسیاری از موسسات معتبر تهران از جمله کیش، سفیر، گفتگو، کیش ایر، ایرانمهر و …

جهت کسب اطلاع از قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی میتوانید با شماره های 22902133-021 و 4883756-0912 تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *