بهترین کلاس آنلاین آیلتس

این روز ها که به خاطر کرونا بازار کلاس های آنلاین و دوره های مجازی داغ شده است، برای پیدا کردن بهترین کلاس آیلتس از هر کسی راهنمایی بخواهید ادعای استادی در تدریس آیلتس را می‌کند آن هم به صورت مجازی و آنلاین!

 

خیلی از افرادی که برای آیلتس می‌خوانند برخی اوقات گرفتار افراد یا موسساتی می‌شوند که مهارت تدریس آیلتس را ندارند.

 

تدریس آیلتس مهارتی می‌خواهد که هر کسی ندارد و حتی اگر کسی کامل به انگلیسی مسلط باشد و بتواند خیلی خوب صحبت کند و گوش بدهد، باز هم تا مهارت تدریس آیلتس را نداشته باشد برای تدریس آیلتس مناسب نیست.

 

برای تدریس آیلتس باید به یک فرد و یا آکادمی مناسب و قابل اعتمادی مراجعه کنید تا خیالتان راحت باشد که وقت و هزینه خود را هدر نداده اید، این فرد مورد اعتماد را یا باید از افرادی که جاهای مختلف را تست کرده اند بپرسید و یا برخی ملاک ها را معیار قرار دهید تا به بهترین کلاس آنلاین و یا حضوری آیلتس  دسترسی داشته باشید.

 

کلاس آنلاین آیلتس استاد سجادی

 

معیار های انتخاب بهترین کلاس آنلاین آیلتس

یکی از معیار های انتخاب این است که مدرسین دوره های آموزشی ای که انتخاب می‌کنید و یا آکادمی هایی که قصد زبان آموزی در آن ها را دارید خودشان آزمون آیلتس را شرکت کرده باشند و دید مناسبی نسبت به این آزمون و شرایط آن داشته باشند.

یکی دیگر از معیار های این انتخاب این است که استادی که به شما تدریس می‌کند تجربه ی تدریس را داشته باشد و از نکات ریزی که برخی از اساتید به خاطر کم تجربگی ممکن از آن نا‌آگاه باشند آگاه باشد و بتواند به خوبی به دانشجوی خود منتقل کند.

 

 

مزایا و معایب کلاس های آنلاین و حضوری

یکی از معایب بزرگ کلاس های حضوری این است که افرادی که در شهر های مختلف هستند نمیتوانند به کلاس های استاد های بزرگ و مدرسین عالی بیایند زیرا این کلاس ها اکثرا در شهر های بزرگ برگزار می‌شوند و رفت و آمد برای آنها بسیار سخت و دشوار است.

البته بهتر است این را بدانید که کلاس های آنلاین آیلتس با کلاس های حضوری آیلتس متفاوت است و همانطور که همه می‌دانیم یادگیری در شرایط غیر حضوری و در فضای مجازی و به صورت آنلاین کمی پیچیده تر از یادگیری به صورت حضوری است اما خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و آشنایی مدرس به این فضا خیلی جای نگرانی نیست.

پس برای انتخاب بهترین کلاس آنلاین آیلتس باید ظرافت بیشتر و ریز بینی بیشتری به خرج بدهیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از آموزش خود بگیریم که البته در صورت دقت در انتخاب و شرکت در کلاس خصوصی آیلتس استاد سجادی شما دیگر نگران کیفیت کلاس ها و یادگیری نیستید زیرا می‌دانید بهترین استاد درحال آموزش به شما هستند.

 

مزایای کلاس آنلاین

 

بهترین کلاس های آنلاین آیلتس ارزش چند بار دیدن را دارند و این قابلیت چند بار دیدن را تا قبل از کلاس های آنلاین و در کلاس های حضوری وجود نداشت که به لطف کلاس های آنلاین و فراگیری آنها این مزیت فوق العاده در دسترس دانشجویان قرار گرفت.

اگر شما به دنبال کلاس های آنلاین برای آزمون آیلتس خود هستید پیشنهاد می‌کنم ابتدا با آزمون های تعیین سطح، سطح خود را مشخص کنید و با مشاوره و راهنمایی فرد و یا یک تیم آگاه مسیر خود را پیدا کنید که ما در این زمینه میتوانیم به صورت رایگان شما را راهنمایی کنیم تا در این مسیر به سادگی بتوانید پله های ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

 

کلام آخر

دغدغه ی بسیاری از دانشجویان این است که کیفیت کلاس های مجازی مانند کلاس های حضوری نباشد ولی ما به شما این تضمین را می‌دهیم که تدریس های آنلاین مان تفاوتی با حضوری از لحاظ کیفیت نداشته باشد و خیال شما را از این بابت راحت می‌کنیم که دوره های استاد سجادی از بهترین دوره های موجود در زمینه آیلتس است که با تجربه ی بالایی که در این زمینه دارند به عنوان یک استاد، مشاور و راهنمای مناسب می‌توانند به شما در این مسیر کمک شایانی بکنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *