با کاربرد های مدرک آزمون آیلتس آشنا شوید.

کاربرد مدرک آیلتس

از آنجایی که مدرک آیلتس نسبت به سایر مدارک بین المللی زبان انگلیسی از اعتبار بالاتری برخوردار است؛ داوطلبان بسیار زیادی با اهداف گوناگون تصمیم به شرکت در هر یک از انواع آکادمیک، جنرال و لایف اسکیلز این آزمون را میگیرند. به همین جهت انواع کاربرد مدرک آیلتس را به تفکیک بررسی می کنیم تا شما نیز بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

کاربرد مدرک آیلتس برای تحصیل

میتوان گفت مهمترین دلیلی که افراد نسبت به شرکت در آزمون آیلتس اقدام می کنند، استفاده از مدرک این آزمون برای اپلای شدن در دانشگاه های مطرح خارج از کشور برای ادامه تحصیل است. چرا که داشتن مدرک آیلتس با نمره ای که آنها تعیین میکنند از الزامات ثبت نام است.  بنابراین اگر که قصد دارید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنید باید نمره بالایی را در آیلتس آکادمیک کسب کنید. بدون داشتن این مدرک آزمون آیلتس شما هیچ شانسی برای قبولی نخواهید داشت حتی اگر مقاله و یا کتابی را به انگلیسی به چاپ رسانده باشید! بنابراین اگر قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارید حتما نسبت به آمادگی شرکت در آیلتس برنامه ریزی کنید.

آیلتس برای تحصیل

آیلتس جهت مهاجرت

میزان تقاضای دریافت مدرک آیلتس برای مهاجرت کمتر از تقاضا برای ادامه تحصیل نیست. داشتن مدرک آیلتس از شروط مهاجرت و اخذ ویزا جهت مهاجرت به کشور های خارجی و انگلیسی زبان همچون انگلستان ، کانادا ، استرالیا و …  است. این راه استانداردی است که میتواند مهاجرت افراد را به خوبی کنترل کند. معمولا برای مهاجرت باید در آزمون آیلتس جنرال شرکت کنید . نمره ای که برای ویزای هر کشور تعیین میشود متفاوت است. بنابراین بهتر است که پیش از هر اقدامی اطلاعات لازم را در خصوص شرایط مهاجرت به کشور مورد نظرتان بدست بیاورید.

مدرک آیلتس برای مهاجرت

آیلتس برای ترفیع شغلی

دلیل دیگری که باعث میشود افراد در آزمون آیلتس شرکت کنند، مسافرتهای بین المللی مرتبط با شغلشان و در ارتباط بودن با افراد انگلیسی زبان بسیاری به واسطه شغلی که دارند است. بنابراین اگر که شغلتان ایجاب میکند که در سطح طلوبی به زبان انگلیسی مسلط باشید حتما نسبت به دریافت این مدرک اقدام کنید. در این خصوص باید بگوییم که سطح مهارت زبانی قابل قبول مؤسسات، شرکت ها و سازمان های گوناگون متفاوت است و حتی نوع مدرک آیلتس جنرال یا آکادمیک و همچنین میزان نمره قبولی را نیز بر حسب نیاز، توسط خود سازمان ها تعیین میشود.

آیلتس برای اشتغال

آیلتس برای تدریس زبان انگلیسی

 شما با داشتن مدرک آیلتس میتوانید سطح زبان خود را به دیگران ثابت کنید و خودتان به تدریس زبان بپردازید. افرادی که قصد دارند مدرک آیلتس بگیرند به دنبال کلاس های مختلف هستند و ترجیح میدهند که استادشان فردی باشد که در آزمون آیلتس شرکت کرده و خود تجربه در این آزمون داشته باشد.

تدریس انگلیسی

یکی از راه های کسب آمادگی لازم جهت شرکت کردن در آزمون آیلتس، استفاده از تجربیات اساتید مطرح زبان انگلیسی است. این اساتید با برگزاری کلاس های خصوصی آیلتس می توانند در کوتاه مدت و به صورت فشرده شما را برای شرکت در آزمون آماده کنند تا بتوانید به نمره مورد نظرتان دست پیدا کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *