معرفی برترین منابع آزمون تافل از دید اساتید

منابع آزمون تافل

هر ساله عده زیادی از زبان آموزان در آزمون تافل که به عنوان یکی از قدیمی ترین و معتبرترین آزمون های بین المللی زبان انگلیسی شناخته می شود، شرکت می کنند تا پس از دریافت نمره مورد نظر بتوانند از مزایای داشتن مدرک تافل جهت کار، تحصیل و مهاجرت بهره مند شوند. اساتید برتر تافل زبان آموزان را به استفاده از منابع آزمون تافل ، شرکت در آزمون های آزمایشی ، آنالیز آزمون و رفع اشکالات پس از آن تشویق می کنند تا در آزمون تافل موفق شوند و به نمره موردنظرشان دست پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهمترین منابع تافل از دید اساتید آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کتاب Barons TOEFL iBT

کتاب Barrons TOEFL iBT یکی از بهترین کتاب‌ها جهت کسب آمادگی برای شرکت در آزمون تافل به شمار می آید. در این کتاب با توجه به سوالات اصلی آزمون تافل، نمونه سوالاتی وجود دارد که معیار طراحی آنها با سوالات اصلی آزمون تافل یکسان است. علاوه بر اراده نمونه سوالات مشابه با آزمون اصلی، این کتاب تکنیک‌های پاسخگویی به سوالات را به شما یاد می‌دهد. مطالعه‌ی کتاب‌های Barrons می‌تواند در مسیر موفقیت نقش مهمی را ایفا کند. کتاب ۱۱۰۰ لغت بارون نیز از معتبرترین منابع برای مطالعه‌ی لغات انگلیسی و آمادگی برای آزمون تافل است.

منابع آزمون تافل

کتاب Delta key to the next generation TOEFL test

بسیاری از داوطلبا آزمون تافل کتاب Deltas Key to the Next Generation TOEFL Test را کلید آزمون تافلiBT معرفی کرده اند. چرا که این کتاب مرجعی برای آشنایی با مهارت های تافل است و چهار مهارت اصلی مهارت خواندن ، گوش دادن ، صحبت کردن و نوشتن و از آن مهمتر آن نکات مهم دستور زبان را به صورت تفکیک شده آموزش داده است. فراموش نکنید که بهمراه این کتاب یک دی وی دی هم باید دریافت کنید و حتما نسخه Revised Edition را خریداری کنید.

منبع آمادگی تافل

کتاب TOEFL test preparation kit 2nd edition

این کتاب توسط وسط سرویس آزمون آموزشی ETS ارائه شده و تمرین ها و نکات مطرح شده در آن کاملا شما را با سطح آزمون آشنا می کند.

منابع مهم آزمون تافل

کتاب Cambridge Preparation for the TOEFL Test 

به منظور کسب آمادگی  بیشتر برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی تافل می‌توانید کتاب TOEFL test preparation kit 2nd edition را نیز مطالعه کنید. این کتاب توسط  ETS طراحی و تالیف شده است. سطح دشواری آزمون، مواد امتحانی و مطالب مهم در مورد آزمون زبان انگلیسی تافل در این کتاب به صورت مختصر و استاندارد ارائه شده‌اند.

منابع تافل

کتاب The official guide to the TOEFL

کتاب The official guide to the TOEFL توسط شرکت ETS، برگزارکننده آزمون تافل، تألیف و گرد‌آوری شده است. کتاب شامل چهار فصل است و یک فصل به هر بخش از آزمون اختصاص داده شده است. در پایان هر‌فصل از این کتاب نمونه سوال و راهکارهای آمادگی برای آزمون ارائه می‌شود. کتاب شامل چهار فصل است و یک فصل به هر بخش از آزمون اختصاص داده شده است. سوالاتی که در این کتاب آورده شده اند شباهت بسیاری به سوالات آزمون اصلی دارند.

منابع برتر تافل

کتاب Kaplan TOEFL iBT Premier

کتابی جامع با چهار بخش نمونه سوال و جواب‌های مفصل است. همچنین نکات و راهکار‌های منحصر بفرد برای افزایش نمره برای هر مهارت زبان انگلیسی یعنی، خواندن، نوشتن، شنیدن و مکالمه و نکات مطالعه مؤثر برای شرکت کنندگان است. این کتاب شامل ۹۵ دقیقه صدا برای بخش‌های شنیداری، مکالمه و نوشتن در CD و به‌صورت آنلاین است. ۹۵ دقیقه فیلم ویدیویی خود‌‌آموز و گام‌به‌گام توسط متخصصان Kaplan تدریس می‌شود که استراتژی‌ها در هر بخش از آزمون را ارائه می‌دهد.

این کتاب برای زمانی که تسلط نسبی برای آزمون دارید و یا حداقل دوره اولی نباشد که در امتحان شرکت می‌کنید، مناسب است.

   منابع تافل ibt

کتاب Official TOEFL iBT Tests

کتاب Official TOEFL iBT Tests سوالات ۵ آزمون آخر تافل را شامل میشود. در این کتاب تمام سوال‌ها به‌صورت مفصل جواب داده شده که برای آشنایی و آمادگی برای تافل مناسب است.

official toefl ibt tests secon

اما انتخاب کتاب و منابع مناسب برای آزمون می‌تواند به شما کمک کند تا در وقت و هزینه صرفه‌جویی کنید. ما تلاش کردیم در این مقاله تمامی منابع خودآموز برای آزمون تافل را در دسته‌بندی‌های مختلف به شما معرفی کنیم تا بتوانید بسته به سطح و نیاز خود از آن‌ها استفاده کنید. همپنین شما عزیزان میتوانید جهت شرکت در دوره های آنلاین و حضوری تدریس خصوصی تافل استاد سجادی می توانید از طریق شماره های

22902133-021 و 4883756-0912 با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *