هزینه شرکت در آزمون آیلتس در ایران و خارج از کشور

هرینه شرکت در آزمون آیلتس

همه ساله عده زیادی از افراد در سراسر جهان با توجه به اهدافی که برای خود تعیین کرده اند در آزمون آیلتس شرکت می کنند. افرادی که قصد مهاجرت برای کار و تحصیل را دارند باید مدرک آزمون آیلتس با نمره ای که کشور و دانشگاه مورد نظرشان تعیین کرده است را داشته باشند و به همین جهت آمادگی برای آزمون آیلتس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از موضوعات مهم در این زمینه هزینه آزمون آیلتس است که به تازگی افزایش چشمگیری داشته است.

 

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس در ایران

 

از آنجایی که هزینه شرکت در آزمون آیلتس هر ساله رو به افزایش است، به شما پیشنهاد می کنیم که پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون آیلتس، نسبت تقویت زبان انگلیسی خود تا سطح مطلوبی برنامه ریزی داشته باشید. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس، استفاده از منابع خودخوان آیلتس شرکت در آزمون ماک آیلتس… روش هایی هستند که که به شما کمک می کنند تا با آمادگی بهتری در آزمون آیلتس شرکت کنید.

دوره های آنلاین و حضوری استاد سجادی فرصت خوبی است تا بتوانید به صورت فشرده و در مدت زمانی که میخواهید زیر نظر یک استاد مجرب آیلتس نکات لازم را یادبگیرید، اشکالاتتان را برطرف کنید و آمادگی لازم را برای حضور در آزمون آیلتس کسب کنید.

 

جهت هماهنگی برای حلسه مشاوره و تعیین سطح از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید: 22902133-021 و 4883756-0912

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *