اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی

روش های زیادی برای برای یادگیری زبان و تقویت مهارت های ریدینگ ، رایتینگ ، لیسنینگ و اسپیکینگ وجود دارد مانند موسیقی ، اخبار ، فیلم ، تدریس خصوصی زبان انگلیسی و … .اما بهترین این روش ها کدام است ؟ نمیتوان به این سوال پاسخ قطعی داد به این دلیل که هر فرد با توجه به خصوصیات اخلاقی و دیگر ویژگی ها با یکی از این روش ها راحت است . به همین دلیل میتوان گفت بهترین روش ، روشی است که شما با آن احساس راحتی کنید . یکی از روش هایی که برای زبان آموزان جذاب است یادگیری زبان با استفاده از اپلیکیشن های مختلف است. در این مطلب تعدادی اپلیکیشن یادگیری زبان انگلیسی را معرفی میکنیم که بسیار مفید و کاربردی هستند.

 

اپلیکیشن Hello English

این اپلیکیشن برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری بسیار کاربرد دارد و امتیاز بالایی را در گوگل استور و اپ استور به دست آورده است . بهترین مزیت این برنامه این است که شما نیازی به اینترنت ندارید .همچنین این برنامه قابلیت های دیگری همچون بازی ، چت و … را دارد و به طور کلی میتوان گفت این اپلیکیشن برای هر سطحی مناسب است .

 

اپلیکیشن یادگیری زبان

اپلیکیشن EF Hello

این اپلیکیشن کوچک ولی کاربر پسند توسط یک موسسه زبان طراحی شده و این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به راحتی با استفاده از هوش مصنوعی با این اپلیکیشن چت و مکالمه کنند . این برنامه ترجمه فارسی ندارد ولی جملات و کلمات به صورت کاملا ساده بیان شده است .

 اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel

یکی از بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان ، اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی Babbel است که میلیون ها نفر از آن استفاده میکنند . این اپلیکیشن فوق العاده برای تقویت مکالمه بسیار مناسب است و توسط دانشگاه های معتبر دنیا ارزیابی شده است. این اپلیکیشن دروس و مهارت ها را به خوبی طبقه بندی کرده و شامل امکانات زیادی است .

 

اپلیکیشن یادگیری زبان

 

 اپلیکیشن رزتا استون

اولین اپلیکیشن یادگیری زبانی که به شما معرفی میکنیم ، اپلیکیشن رزتا استون است که بسیاری از مدرسان زبان انگلیسی آن را به زبان آموزان خود پیشنهاد میکنند چراکه این اپلیکیشن بیش از ۲۰ سال است که در اختیار کاربران قرار گرفته و مورد اسقبال قرار گرفته است. این اپلیکیشن هر سال به روز میشود و نسخه جدید آن عرضه میشود . خوشبختانه این اپلیکیشن از زبان فارسی پشتیبانی میکند و کار با آن را برای فارسی زبانان عزیز راحت کرده است. برنامه درسی در این اپلیکیشن به گونه ای است که از متد immersion یا غوطه وری در زبان انگلیسی استفاده می کند. حتی وب سایت مجله کامپیوتر (Pcmag) و تاپ تن هم این نرم افزار را جزو انتخاب های اولیه خود در این زمینه قرار داده اند.یکی از مزیت های این برنامه این است که بدون نیاز به اینترنت میتواند تلفظ را تشخیص دهد و اگر اشتباه باشد به شما میگوید.

به طور کلی این برنامه برای همه سطوح مناسب است و برای تقویت مهارت مکالمه بسیار کاربردی است.

اپلیکیشن یادگیری زبان

اپلیکیشن لرنیت

اپلیکیشن لرنیت یک اپلیکیشن ایرانی است که شامل آموزش گرامر ، مکالمه ، لغات و … میشود . استفاده از این اپلیکیشن به دلیل محیط کاملا فارسی آن ،  بسیار راحت و کاربر پسند است اما مشکلی که وجود دارد این است که این اپلیکیشن مخصوص دستگاه های اندروید است و نسخه ios ان عرضه نشده است . میتوان گفت که این اپلیکیشن مناسب سطح مبتدی تا متوسط است .

اپلیکیشن یادگیری زبان

 اپلیکیشن دولینگو

دولینگو یک اپلیکیشن پیشرفته است که به تازگی آزمون مخصوص خود را ارائه داده است و مناسب کسانی است که قصد مهاجرت دارند . این اپلیکیشن از آن جایی که با روش های جالب و سرگرم کننده زبان را به شما می آموزد ،بهترین روش یادگیری محسوب میشود و محیط آن کاملا انگلیسی است و خبری از زبان فارسی نیست. اپلیکیشن دولینگو بر روی هر ۴ مهارت زبان انگلیسی کار میکند و مناسب کسانی است که سطح زبانی متوسطی دارند.

اپلیکیشن یادگیری زبان

 

 

 اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی چکامه

این اپلیکیشن پرطرفدار مهارت های زبان انگلیسی شما همچون مهارت شنیداری ، گفتاری ، املا و … را تقویت میکند و کلمات ترکیبی را با لذت بخش ترین روش و مجموعه ای از بهترین موسیقی های جهان به شما آموزش میدهد. این اپلیکشن فقط در دستگاه های اندروید نصب میشود و نسخه آیفون آن ارائه نشده است . میتوان گفت این اپلیکیشن برای همه سطوح مناسب است .

 

 اپلیکیشن  FluentU

حتما در مورد مزایای  یادگیری زبان انگلیسی با فیلم و آهنگ شنیده اید  .اپلیکیشن fluentU ویدئوهای واقعی مانند موزیک ویدئوها، تبلیغات و اخبار و سخنرانی‌های جالب را جمع آوریکرده و  به مطالب آموزش انگلیسی تبدیل می‌کند و به مرور زمان شما را با فرهنگ و اصطلاحات انگلیسی آشنا میکند. همچنین شما میتوایند بعد از دیدن فیلم از خود آزمون بگیرید . آزمونی که سوالات آن متناسب با فیلمی است که شما مشاهده کردید.

بهترین بخش اپلیکیشن یادگیری زبان FluentU دنبال‌کردن کلمه‌ای است که درحال یادگیری آن هستید، مثال‌ها و ویدئوهایی را براساس کلماتی که تا به الان یاد گرفته‌اید، به شما پیشنهاد می‌دهد. تجربه‌ی محیط کاربری خاص از ویژگی‌های بی‌نظیر این اپلیکیشن یادگیری زبان است.

اپلیکیشن Memrise

اپلیکیشن Memrise از تکنیک های تقویت حافظه برای آموزش زبان بهره می گیرد، و می تواند به دانشجویانش در هر ساعت ده ها کلمه جدید بیاموزد. صد زبان مختلف، از انگلیسی گرفته تا زبان های ساختگی مثل دوثراکی (زبان قبیله کال دروگوی سریال بازی تاج و تخت) را می توانید در ممرایز و طی بیش از هزار دوره آموزشی فرا بگیرید.

ضمنا برای این که در یادگیری زبان انگیزه داشته باشید، ممرایز یک جدول رده بندی برای هر زبان دارد که در آن می توانید جایگاهتان را با هم دوره ای های خود مقایسه کرده و برای سبقت گرفتن از آنها در یادگیری زبان بکوشید.

اپلیکیشن یادگیری زبان

 اپلیکیشن Open Language

اگر بخواهیم یک اپلیکیشن منظم و جزئی بین معرفی کنیم ،Open Language اولین آن هاست. این اپلیکیشن میزان مهارت های شما را در زبان انگلیسی بررسی میکند و نمره ای از A1 تا C2  را میدهد و سپس متناسب با سطحتان دوره های مختلف را به شما معرفی میکند و تمرین ارائه میکند. این تمرین ها شامل ۴ مهارت زبان انگلیسی میشود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.  برای تقویت مهارت اسپیکینگ شما کلاس های تدریس خصوصی مکالمه با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *