دانلود رایگان کتاب کمبریج آیلتس 15

کمبریج 15 آیلتس

همانطور که میدانید نسخه کامل کتاب کمبریج آیلتس 15 (Cambridge IELTS 15) منتشر شده است. این کتاب که به عنوان یکی از منابع معتبر برای کسب آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون آیلتس است، به دنبال ۱۴ نسخه قبلی کمبریج آیلتس در تاریخ June 2020 منتشر شد. در بین تمام کتاب هایی که نمونه سوالات IELTS را جمع آوری کرده اند، تنها برخی از آنها تایید شده هستند. مجموعه کتاب های Cambridge IELTS از جمله معتبر ترین این کتاب ها هستند که توسط انتشارات کمبریج منتشر شده اند. در ادامه با نکاتی در باره ی این کتاب های بسیار مفید و مهم آشنا خواهید شد.

 

آیلتس 15 از منابع معتبر آیلتس

کمبریج آیلتس 15 در دو جلد برای آیلتس  General و Academic در نظر گرفته شده است. این کتاب شامل ۴ تست استاندارد جدید، پاسخ ها و توضیحات اضافه، فایل صوتی چهار تست به همراه Tapescript آنها، نمونه های Writing و یک مثال Speaking به صورت ویدیویی است.

 

کتاب کمبریج آیلتس 15 (جنرال و آکادمیک)

دو کتاب جنرال و آکادمیک کمبریج آیلتس 15 جدیدترین کتاب های انتشارات کمبریج هستند که اساتید آیلتس به عنوان منابع معتبر آمادگی آزمون به زبان آموزان معرفی می کنند تا از منابع آموزشی استاندارد و به روز بهره مند گردند. اگر که قصد مطالعه به سبک خودخوان (سلف استادی) آیلتس را دارید نیز این کتاب و سایر کتابهایی که به عنوان منابع آیلتس بدون استاد معرفی کرده ایم می تواند مسیر را برای شما عزیزان هموارتر کند.

 

دانلود رایگان آیلتس کمبریج 15

جهت دانلود رایگان فایل کامل pdf کتابهای جنرال و آکادمیک جنرال آیلتس کمبریج 15 روی لینک های زیر کلیک کنید.

دانلود PDF کتاب کمبریج آیلتس جنرال

دانلود PDF کتاب کمبریج آیلتس آکادمیک

 

شما عزیزان می توانید جهت هماهنگی برای تعیین سطح رایگان و شرکت در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس با ما در تماس باشید. تلفن: 02122902133 – 09124883756

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *