معلم خصوصی مکالمه خوب

معلم خصوصی مکالمه خوب

اگر به دنبال معلم خصوصی مکالمه خوب و با تجربه هستید، استاد محمد سجادی یکی از اساتید با تجربه و با سابقه در تهران هستند که جهت راحتی زبان آموزان اقدام به برگزاری دوره های تدریس خصوصی مکالمه به صورت حضوری و آنلاین نموده اند.

استاد سجادی دارای 4 مدرک بین المللی از دانشگاه کمبریج، مدرک بین المللی CAE و سابقه همکاری با موسساتی معتبری چون کیش، سفیر، گفتگو، کیش ایر، ایرانمهر و … می باشد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که مشغله های زیادی دارید، یا به سختی می توانید در میان انبوه برنامه های روزانه، وقتی را به مطالعه و یادگیری زبان انگلیسی اختصاص دهید، پیشنهاد می کنیم در کلاس های تدریس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی شرکت کنید. استاد سجادی این امکان را برای شما فراهم می کند که طبق شرایط و برنامه های روزانه خودتان، مناسب ترین ساعات را برای حضور در کلاس ها، انتخاب نمایید.

 

افزایش تمرکز بر کیفیت آموزش فردی

در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی عادی، که معمولا با حضور تعدادی زبان آموز برگزار می شود، به دلیل تعداد زیاد افراد، تمرکز مدرس روی آموزش فردی کمتر است. شلوغی کلاس و انبوه سوالات و اشکالات باعث می شود که بعضی زبان آموزان با اشکالات حل نشده و اشتباهات گرامری و گفتاری، کلاس را ترک کنند؛ اما در کلاس تدریس خصوصی مکالمه انگلیسی، تمرکز معلم، کاملا روی یک زبان آموز بوده و این امر موجب کیفیت بسیار بالاتر آموزش خواهد شد.

حرف زدن بیشتر

در کلاس های مکالمه زبان انگلیسی که تعداد زیادی زبان آموز حضور دارند، به دلیل کمبود وقت و تعداد بیشتر افراد، هر زبان آموز فرصت کمی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی و بهبود سطح مکالمه خود دارد؛ اما در کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی، به دلیل اینکه فقط دو فرد (زبان آموز و معلم) در جلسه آموزش مکالمه زبان انگلیسی حضور دارند، شما باید تمام وقت جلسه را در حال یادگیری گفتگو به زبان انگلیسی و صحبت کردن باشید. به این ترتیب در زمان بسیار کوتاه تری می توانید به سطح مطلوبی در مکالمه انگلیسی دست پیدا کنید.

روانشناس معروف جان آزوبل می گوید: «یادگیری باید معنی دار باشد. یادگیری معنی دار در مقابل یادگیری rote learning قرار گرفته است. منظور آزوبل از یادگیری معنی دار این است که زبان آموز باید محتوای جدیدی که از زبان انگلیسی یاد می گیرد باید با تجارب گذشته خود ارتباط دهد در این صورت است که او یادگیری موفقی خواهد داشت.»

 

اعتماد به نفس بیشتر در صحبت کردن

با صحبت کردن بیشتر در کلاس خصوصی مکالمه زبان انگلیسی ، در زمان کوتاهی استرس و ترس ناشی از گفتگو به زبان خارجی، از بین می رود. در نتیجه صحبت کردن بیشتر، شما پس از مدتی قادر خواهید بود به صورت روان، آسان و با اعتماد به نفس بیشتر به زبان انگلیسی صحبت کنید.

سرعت یادگیری بیشتر

به دلیل تمرکز معلم خصوصی زبان انگلیسی، به روی تنها یک زبان آموز، شما می توانید با سرعت دلخواه خود دوره آموزشی را طی کنید. در صورتی که در کلاس های عادی همه زبان آموزان ناچار به شروع و به پایان رساندن دوره آموزشی هماهنگ با افراد کلاس هستند.

 

پیشرفت و آمادگی بیشتر برای آزمون

در دوره های خصوصی، می توانید از مدرس تقاضا کنید منابع بیشتری را  برای یادگیری و تمرین به شما معرفی کند. با تمرین و مطالعه بیشتر و استفاده از منابع یادگیری معتبر در زمینه مکالمه و مهارت های گفتن و شنیدن، پیشرفت چشمگیری برای شما حاصل خواهد شد و می توانید با اطمینان و آمادگی بیشتری در آزمون های زبان انگلیسی شرکت کنید.

رفع اشکالات گرامری، تلفظ و لهجه

شما در کلاس های خصوصی مکالمه انگلیسی، در حالتی جلسه درس را می گذرانید که توجه و تمرکز معلم تنها به روی آموزش به شما است. واضح است که در این صورت کوچک ترین اشتباه گرامری، تلفظی و لهجه ای شما از دید مدرس دور نخواهد ماند و این دست از اشکالات و اشتباهات شما پس از مدتی بسیار کم شده و نهایتا از بین می روند. هنگامی که با معلم خصوصی زبان، انگلیسی صحبت می کنید، اشتباهات لهجه ای و تلفظی به شما تذکر داده می شود و به این صورت،  رفته رفته با لهجه ای شبیه به افراد بومی، به زبان انگلیسی صحبت خواهید کرد.

مطلب پیشنهادی: 10 تکنیک فوق العاده برای تقویت تلفظ کلمات انگلیسی

مکالمات هدفمندتر

در کلاس های خصوصی مکالمه، می توانید از معلم زبان، درخواست کنید که بیشتر روی چه موضوعاتی به شما آموزش دهد. ممکن است نیاز به آموزش بیشتر گفتگو کردن در حوزه تجاری و کاری را داشته باشید. در این حالت مدرس تمرکز اصلی درس را به روی مکالمات در فضای تجاری و کاری قرار می دهد.

صرفه جویی در زمان

اگر مایل نیستید که وقت زیادی را صرف رفت و آمد به آموزشگاه زبان کنید، مؤسسه زبان آموزان پیشرو می تواند با اعزام بهترین و مجرب ترین مدرسان و اساتید مکالمه زبان انگلیسی، باعث صرفه جویی قابل توجهی در وقت و هزینه های شما شود. می توانید بین حضور در محل آموزشگاه یا حضور مدرس ، در منزل یا محل کارتان، آن چه را که با شرایط شما سازگاتر است انتخاب کنید. اعزام معلم خصوصی زبان انگلیسی ، به مکان مورد نظر شما و حضور شما در آموزشگاه، جهت برگزاری کلاس، از نظر هزینه هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

صرفه جویی در زمان

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *