آموزش آیلتس

آموزش آیلتس

شرکت در دوره های آموزش آیلتس برای کسانی که قصد مهاجرت دارند الزامی است. همانطور که می دانید آزمون آیلتس همچون تافل یکی از آزمون های سنجش سطح زبان انگلیسی می باشد و مهارت های چهارگانه اسپیکینگ یا گفتاری ( Speaking )، رایتینگ یا نوشتن( Writing )، لیسنینگ یا شنیداری ( Listening ) و ریدینگ یا خواندن ( Reading ) را مورد ارزیابی قرار می دهد.

برای یادگیری و آموزش آیلتس شما می توانید شرکت در دوره های تدریس خصوصی آیلتس و یا استفاده از منابع خود خوان آیلتس را انتخاب کنید. که در ادامه به طور کامل در این مورد توضیح خواهیم داد.

یادگیری آیلتس از طریق شرکت در کلاس تدریس خصوصی آیلتس یکی از بهترین روشهای یادگیری می باشد که شما عزیزان با حضور در این کلاسها می توانید در مدت زمان کمتری جهت شرکت در آزمون آیلتس آماده شوید.

استاد محمد سجادی از جمله اساتید خوب آیلتس در تهران هستند که با برگزاری دوره های خصوصی و آموزش آنلاین آیلتس سعی در برگزاری کلاسها به بهترین نحوه ممکن را دارند.

شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی مزایایی همچون زمانبندی راحت ، ارتباط نزدیک با مدرس ، حواس پرتی کمتر را دارد. اما هستند کسانی که به دلیل بالا بودن سطح زبان انگلیسی میتوانند از منابع خودخوان آیلتس استفاده کنند برای مطالعه بیشتر در این مورد میتوانید به مقاله منابع آیلتس بدون استاد مراجعه نمایید.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *