معلم خصوصی زبان

معلم خصوصی زبان

اگر به دنبال معلم خصوصی زبان با سابقه و باتجربه هستید استاد محمد سجادی از جمله اساتید خوب زبان در این زمینه می باشند که اقدام به برگزاری دوره های تدریس خصوصی زبان (آیلتس ، تافل ، مکالمه و PTE) به صورت حضوری و آنلاین نموده اند تا شما عزیزان بتوانید در هرکجا که هستید در کلاسها شرکت کنید و با  آزمونهای مورد نظر خود را با موفقیت پشت سر بگذارید. اگر بخواهیم بیشتر مورد ایشان صحبت کنیم با بگوییم که استاد محمد سجادی :

  • دارای ۴ مدرک بین المللی از دانشگاه کمبریج
  • دارای مدرک بین المللی CAE
  • دارای ١٠ سال سابقه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و عمومی ، دوره های تخصصی آیلتس، تافل، بازرگانی، تربیت مدرس و دوره های تخصصی آزمون های کمبریج مانند KET / PET / FCE / CAE / CPE / TKT / BEC…
  • سابقه کار مفید و حرفه ای و همکاری با بسیاری از موسسات معتبر تهران از جمله کیش، سفیر، گفتگو، کیش ایر، ایرانمهر و … می باشند.

داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب یکی از مهم‌ترین ملزومات یادگیری موثر زبان انگلیسی است که بسیاری از افراد آن را دست‌کم می‌گیرند. معلم انگلیسی شماممکن است بی‌انرژی باشد و یا مطالبی را به شما آموزش دهد که جذاب نباشند؛ نهایتا یک معلم زبان انگلیسی می‌تواند منجر به این امر شود که فکر کنید زبان‌آموز خوبی نیستید و یا استعداد یادگیری زبان انگلیسی را ندارید. حتی ممکن است علیرغم نگرفتن نتیجه همچنان ادامه دهید و فکر کنید مشکل از شماست و باید تلاشتان را بیشتر کنید؛لازم است بدانید که باید در انتخاب معلم زبان انگلیسی باید نهایت دقت را بفرمایید؛ برای اینکه روش تدریس استاد شما نه‌تنها تعیین می‌کند که موفق می‌شوید انگلیسی یاد بگیرید که تا آخر عمر روی نحوه و کیفیت یادگیری زبانتان تأثیر خواهد داشت. تغییر مدرس زبان و به دنبال آن تغییر روش تدریس می‌تواند راه‌حل خوبی برای حل این مشکل باشد؛ حتی معتقدم کنار گذاشتن یادگیری زبان انگلیسی به‌کل از یادگیری آن با روش غلط به‌ مراتب بهتر است.

ویژگی معلم خصوصی زبان خوب

دانش و سواد

بدون شک یکی از مهمترین معیارهای انتخاب معلم در هر رشته داشتن سواد کافی هست. بعضی ها عقیده دارند یک معلم بومی کشورهای انگلیسی زبان به این دلیل که خوب و مسلط صحبت میکند، میتواند معلم خوبی باشد. اما این عقیده همیشه درست از آب درنمی آید. در عوض معلم خوب باید به اندازه کافی آموزش دیده باشد. شما میتوانید یک معلم آموزش دیده را از سابقه کاری یا از مدارک آکادمیک اون بشناسید.

مثل مدرک CELTA که مربوط به دانشگاه کمبریج لندن است. داشتن یک رزومه خوب میتواند سطح سواد خوب معلم را اثبات کند.

روش تدریس

یکی دیگه از ملاک های مهم که باید در خاطر داشته باشید روش تدریس معلم است. در دنیای امروزی که انواع و اقسام روش های مدرن یادگیری زبان پا به عرصه رقابت گذاشته اند، روش های سنتی تدریس دیگه جواب نمیدهد. معلمی که ابتدا میاد نکات گرامری را پای تخته مینویسد و توضیح میدهد و با آزمون انتهای دوره میزان یادگیری شاگردها را میسنجد میتواند آموزش اثرگذاری داشته باشد.

معلمی را انتخاب کنید که قادر به پیاده کردن روش های مختلف تدریس منطبق بر توانایی های شما باشد.

هر دانش آموزی منحصر به فرد است به این معنی که هوش و سرعت یادگیری و روش یادگیری هرکس مخصوص خودش است. این وظیفه معلم است که ویژگی های زبان آموز را بداند و کلاس را بر طبق این ویژگی ها جلو ببرد. معلمی انتخاب کنید که انعطاف پذیر، سازگار و اهل فعالیت های عملی کلاسی باشد. در جلسه مصاحبه از اینکه سوالات واضح در مورد روش تدریس بپرسید ترس نداشته باشید. درخواست کنید فرد مورد نظرتان در مورد نحوه تدریس یکی از درس های کوتاه توضیح بدهد. اگر متوجه شدید که با تردید جواب میدهد، بدانید آمادگی کافی را ندارد و احتمالا گزینه مناسبی نیست.

تعامل دو طرفه

قطعا یک بخش مهم زبان انگلیسی مکالمه است و هر معلمی اهمیت این بخش را میداند.

معلمی را انتخاب کنید که برای گفتگو و مکالمه اهمیت زیادی قائل باشد و همیشه سر کلاس انگلیسی صحبت کند مگر در مواقع واقعا ضروری که چاره ای جز روی آوردن به زبان فارسی نیست.

به علاوه یک معلم خوب باید به صحبت های زبان آموزان خوب گوش بدهد و دائما صحبت آنها را قطع نکند و اگر در صحبت ها متوجه اشتباهی شد، در آخر اشتباهات را تصحیح کند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *