دوره نوروزی مکالمه 99 (آنلاین)

دوره نوروزی مکالمه 99

برگزاری دوره نوروزی مکالمه 99 به صورت آنلاین

استاد محمد سجادی از جمله بهترین اساتید زبان انگلیسی هستند که اقدام به برگزاری دوره های تدریس خصوصی مکالمه ، آیلتس ، تافل و pte به صورت حضوری و آنلاین نموده اند و با فرا رسیدن فصل بهار و عید نوروز اقدام به برگزاری دوره نوروزی مکالمه 99 به صورت آنلاین نموده اند تا زبان آموزان عزیز بدون اینکه نیاز باشد در موسسه حضور پیدا کنند از طریق اینترنت و برنامه های ارتباط تصویری از منزل و یا هر کجایی که هستند در دوره ها شرکت کنند.

عزیزانی که تمایل دارند در این دوره ها شرکت کنند میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن های  22902133-021 و 09124883756 تماس حاصل فرمایند و از نحوه برگزاری دوره مطلع شوند.

یکی از دلایلی که بسیاری از مشتاقان یادگیری زبان انگلیسی با وجود علاقه فراوان و نیاز بسیار زیاد به این زبان بین المللی، یادگیری آن را بارها رها کرده اند این است که از یادگیری گرامر آن خسته شده اند. ما با استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا در دوره نوروزی مکالمه ، نیاز به یادگیری گرامر را سعی کرده ایم تقریبا از بین ببریم و سعی مان این است که به همان شیوه ای که کودک زبان مادری خود را می آموزد به شما زبان انگلیسی را تعلیم دهیم.

از جمله دوره های مختلف دیگری که به مناسب نروز 99 در نظر گرفته شده میتوان به دوره PTE فشرده و دوره نوروزی آیلتس 99 اشاره کرد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *