دوره PTE فشرده در نوروز 99

دوره pte نوروز 99

برگزاری دوره PTE نوروز 99 توسط استاد محمد سجادی

مانند آزمون آیلتس و تافل آزمون PTE نیز یکی از آزمون های سنجش زبان انگلیسی در دنیا می باشد که در اکثر کشورهای دنیا اعتبار دارد و برای ادامه تحصیل و مهاجرت مورد قبول واقع میشود.

این آزمون را سازمان PEARSON  که ناشر انتشاراتLongman می باشد برگذار کرده و علاقه مندانی که به دنبال تحصیل در کشور های مختلف و یا مهاجرت به کشور استرالیا می باشند می توانند از این آزمون استفاده کنند.

آزمون PTE همانند تافل با استفاده از کامپیوتر و اینترنت انجام می شود و چهار مهارت اصلی  زبان از جمله Speaking,Redaing, Listening وWriting ارزیابی شده و نمره آن از ۹۰ محاسبه می شود.

در این آزمون علاوه بر چهار مهارت اصلی به مهارت های دیگر نیز نمره داده می شود از جمله :‌

grammar,  oral fluency, pronunciation, spelling , vocabulary, written discourse

بسیاری از زبان آموزان که قصد مهاجرت به استرالیا و نیوزلند را دارند استقبال کردند البته از 2 سال قبل زمانی که اداره مهاجرت استرالیا رسما اعلام کرد مدرک PTE را هم به عنوان مدرک مهارت زبان انگلیسی قبول می کند این محبوبیت بیشتر هم شد. البته شایعه هایی مبنی بر آسان تر بودن آن نسبت به آیلتس و تافل شنیده میشد که باید بگوییم تا حد زیادی این مسئله درست است. البته هنوز تمامی دانشگاه ها PTE را قبول نمی کنند و کانادا جز کشورهایی است که آن را قبول نمی کند. بعضی دانشگاه ها در بعضی مقاطع مدرک PTE را قبول می کنند ولی این مراکز به سرعت افزایش خواهند داشت. برای اطلاع از مراکز و موسساتی که پیرسون را به رسمیت می شناسند به سایت Pearsonpte سر بزنید و لیست مراکز و دانشگاه ها را ببینید.

آزمون به صورت هفتگی برگزار می شود و نتایج آزمون PTE حداکثر تا 5 روز کاری اعلام می شود. به همین دلیل تعداد زیادی به شرکت در آن علاقمند شدند زیرا امکان شرکت مجدد در آزمون هم به راحتی و با فاصله زمانی کم بعد از اعلام نتایج امکان پذیر است.

شرکت در دوره های تدریس خصوصی PTE از جمله دوره هایی است که میتواند کمک بسیار زیادی به شما عزیزان جهت موفقیت در این آزمون بکند.

استاد محمد سجادی با در نظر گرفتن دوره PTE فشرده در نوروز 99 سعی دارد تا شرایط مناسب را برای عزیزانی فراهم کند که مدت زمان کمتری جهت شرکت در آزمون PTE فرصت دارند و میخواهند از این زمان به بهترین نحو استفاده کنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *