دوره نوروزی آیلتس 99 در منزل

دوره نوروزی آیلتس 99 در منزل

برگزاری دوره نوروزی آیلتس 99 در منزل توسط  استاد محمد سجادی جهت راحتی و آسایش زبان آموزانی در نظر گرفته شده که ترجیح میدهند در منزل در این دوره ها شرکت کنند.

آزمون آیلتس (IELTS)، معروف ترین آزمون ارزیابی مهارت های زبان انگلیسی است و سالیانه بیش از ۲ میلیون نفر در این آزمون شرکت می کنند. متقاضیان مهاجرت و افرادی که به دنبال ادامه تحصیل هستند، از مشتریان اصلی این آزمون به شمار می روند. همچنین داشتن مدرک آیلتس، لازمه تحصیل در دانشگاه های انگلستان بوده و در بسیاری از کشورهای مهم از سوی کارفرما، به عنوان مدرکی معتبر شناخته می شود.

مدرک آیلتس از سوی تعداد بسیار زیادی از دانشگاه ها و کارفرمایان بین الملی پذیرفته می شود، از جمله: استرالیا، کانادا، ایرلند، نیوزلند، انگلستان و آمریکا. بنابراین اگر قصد ادامه تحصیل و مهاجرت به کشورهای ذکر شده را دارید می بایست در این آزمون شرکت کنید. عزیزانی که تمایل دارند در این آزمون شرکت کنند میتوانند با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس برای شرکت در آزمون آیلتس آماده شوند.

به همین دلیل استاد محمد سجادی با در نظر گرفتن دوره نوروزی آیلتس 99 در منزل این امکان را برای عزیزانی که قصد دارند آموزش های خود را در منزل فراگیرند در نظر گرفته اند تا بدون هیچ گونه مشکلی جهت شرکت در آزمون آیلتس آماده شوند.

آزمون آیلتس به دو نوع آکادمیک و جنرال تقسیم میشود که در هر دو آزمون مهارت های چهارگانه هر شخص مورد سنجش قرار میگیرد که شامل لیست زیر میشود :

  • مهارت مکالمه Speaking
  • مهارت شنیداری Listening
  • مهارت خواندن درک مطلب Reading
  • مهارت نوشتاری Writing

زمانی که زبان آموزان به هر دلیلی نمیتوانند در آموزشگاه برای شرکت در جلسات حضور پیدا کنند تدریس خصوصی آیلتس در منزل از جمله راه هایی است میتواند به شما کمک کند تا به راحتی دوره آموزشی خود را پشت سربگذارید.

عزیزانی که تمایل دارند در این دوره ها شرکت کنند میتوانند از طریق تماس با شماره تلفنهای زیر از شرایط شرکت در دوره نوروزی آیلتس 99 مطلع شوند.

شماره تماس : 22902133-021 و 09124883756

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *