آمادگی برای آیلتس بدون کلاس

آمادگی برای آیلتس بدون کلاس

برای موفقیت در آزمون آیلتس شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی آیلتس کمک زیادی به یادگیری زبان آموزان می تواند بکند، لازم است بدانید آمادگی برای آیلتس بدون کلاس با وجود دشواری که دارد اما امکان پذیر است .

زبان آموزان بسیاری هستند که بدون شرکت در هیج کلاس خصوصی توانسته اند نمره 7.5 یا 8 دست پیدا کنند.

رسیدن به نمره 7 به معنای راه پیدا کردن به بهترین دانشگاه ها با ساده ترین روش ممکن میتواند باشد. بسیاری از زبان آموزان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ادامه تحصیل به نمره 7 آیلتس و 90 تافل نیاز دارند.

حتما بخوانید: کسب نمره 7 در آزمون آیلتس

شما عزیزان میتوانید با استفاده از استراتژی های مختلف جهت آمادگی برای آیلتس بدون کلاس استفاده کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه به توضیحات بیشتری در این رابطه بپردازیم.

معرفی استراتژی های لازم جهت آمادگی برای آزمون آیلتس بدون کلاس

کتاب های آیلتس Cambridge IELTS 3 to 11

این کتاب ها می توانند با نمونه آزمون های زیادی که دارند برای شما بسیار مفید باشند. حتما توجه داتشه باشید که در هنگام خرید این کتاب های ویرایش هایی را خریداری کنید که Self Study باشند. وجود Script ها و هم چنین IELTS Model writing ها برای این منظور بسیار عالی هستند.

همچنین شما عزیزان میتوانید از منابع مفید برای آمادگی در آزمون آیلتس استفاده کنید که در مقالات گذشته به طور کامل در این رابطه توضیح داده شده برای مشاهده مقالات میتوانید روی تصاویر زیر کلیک کنید.

معرفی منابع آیلتس بدون استادمنابع آیلتس بدون استاد(Self study) بهترین منابع آیلتسبهترین منابع آیلتس

فیلم های آموزش آیلتس

امروزه با یک جستجو در وب سایت YouTube می توانید بسیاری از فیلم ها را پیدا کنید که در انها مدرسین بسیاری در حال اموزش آیلتس هستند. این فیلم ها کاملا رایگان هستند و معمولا نکات مفید زیادی نیز در انها به زبان آموزان ارائه می شود.

بهترین فیلم ها برای یادگیری زبان انگلیسی

قالب های آماده را ببینید و بخوانید

اگر می خواهید نمره بالا کسب کنید می توانید به بسیاری از قالب های آماده در Writing و یا فیلم های Speaking سری بزنید. در این نمونه های آماده شما می توانید ببینید که افراد با نمره بالا چگونه توانسته اند یک نمره خوب کسب کنند و چه مواردی را رعایت کرده اند.

سایت های انلاین آموزش آیلتس رایگان

امروزه سایت هایی آموزش آنلاین آیلتس زیادی وجود دارد که اگر به انها سر بزنید شاید دیگر اصلا نیاز به مدرس نکنید. این سایت ها گنجینه ای هستند که اگر درست استفاده شوند شما معمولا از کلاس بی نیاز می شوید.

اگر حس می کنید نمی توانید خودتان و بدون یک مدرس آیلتس خوب و تنها با روش های بالا دوره آیلتس را بگذرانید میتوانید با استاد محمد سجادی تماس حاصل فرمایید

شماره تماس : 09124883756 ،  22902133-021

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *