شرایط سنی آزمون آیلتس

شرایط سنی آزمون آیلتس

اگر در مورد شرایط سنی آزمون آیلتس در گوگل سرچ کرده باشید با سایت های زیادی رو به رو می شوید که اعلام کرده اند متقاضیانی که زیر 16 سال سن دارند نمیتوانند در این آزمون شرکت کنند اما باید بدانید که این اطلاعات غلط است و برای دریافت اطلاعات صحیح باید به سایتهایی که ثبتنام آزمون آیلتس را انجام می دهند مراجعه نمایید.

مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس در ایران

در حال حاضر تنها مرجع صادرکننده مجوز فعالیت جهت برگزاری آزمون های بین المللی در ایران سازمان سنجش می باشد. و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده اند فاقد اعتبار و غیرقانونی است.

موسسه آموزش عالی آزاد پروشات نوین
پایگاه اطلاع رسانی: https://proshotielts.com

دانشگاه آزاد اسلامی
پایگاه اطلاع رسانی: http://english.iau.ac.ir/ielts

موسسه فرهنگی و هنری ایرسافام
پایگاه اطلاع رسانی: http://ielts.irsafam.com

موسسه آموزش عالی عصر دین و دانش
پایگاه اطلاع رسانی: http://www.ieltsadd.ir

آیلتس تهران
پایگاه اطلاع رسانی: http://www.ieltstehran.com

موسسه پارسیان
پایگاه اطلاع رسانی: http://www.ielts-parsian.ir

موسسه فرهنگی هنری مهر آریا دانش
پایگاه اطلاع رسانی: http://www.ieltsaria.com

موسسه آموزشی علوم و فنون پاراکس
پایگاه اطلاع رسانی: http://www.paraxielts.com

شرایط سنی آزمون آیلتس

توجه داشته باشید که هیچ گونه محدودیت سنی برای متقاضیان در آزمون آیلتس وجود ندارد بلکه فقط توصیه می شود به متقاضیان جوان که سنی کمتر از ۱۶ سال دارند در آزمون آیلتس شرکت ننمایند . زیرا نتیجه ی این آزمون هیچ گونه مزیتی را برای این رده ی سنی به همراه ندارد و تنها نتیجه ی مثبت آن ارزیابی سطح دانشی فرد می باشد.

متقاضیانی که سنی کمتر از ۱۶ دارند ، آیا می توانند برای آزمون آیلتس شرکت کنند ؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر کنم گاهی وقت ها متقاضیان قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارند و می خواهند در کشور مقصد ادامه تحصیل را داشته باشند و لازم است در این آزمون شرکت کنند.

آزمون آیلتس هیچ گونه محدودیتی برای متقاضیانی که دارای سن بالایی هستند مبنا نکرده است . اما یک نکته ای در سایت های معتبر ذکر شده است که دانستن آن جالب می باشد .

As you´re never too old to have fun , you are never too old to take the IELTS

این نکته بدان معنا می باشد که تا زمانی که از زندگی لذت می برید ،می توانید از متقاضیان آزمون آیلتس باشید .

اما برای بدست آوردن پاسخ پرسش ها در زمینه کارت پایان خدمت و پاسپورت پیشنهاد میکنیم بدلیل تغییرات در قوانین با ارسال email یا با تماس تلفنی با مراکز مجاز برگزاری این آزمون در ایران این موارد را جویا شوید تا از دریافت اطلاعات نادرست و خدای نکرده گمراه شدن دور باشید.

بنابراین می توانیم نتیجه گیری نمائیم که هیچ گونه محدودیتی در سن افراد متقاضی برای شرکت در آزمون آیلتس نمی باشد . فقط باید نکته را در نظر داشته باشند که این آزمون فقط ۲ سال دارای اعتبار می باشد و پس از ۲ سال انقضا می شود .

افرادی که تمایل به دریافت راهنمایی و مشاوره برای انتخابی بهتر را دارند ، می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشند و راهنمایی هایی در جهت انتخاب بهتر داشته باشند .

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *