تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس

تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس جزء دوره هایی است که تمامی اساتید زبان انگلیسی آن را برگزار می کنند اما شاید برای شما هم جالب باشد که کلاس تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس نیز به صورت مجزا در آموزشگاه ها و یا منازل و محل کار زبان آموزان توسط استاد محمد سجادی برگزار میشود و شما عزیزان میتوانید در این کلاسها شرکت کنید.

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که در مورد این کلاسها اطلاعی نداشته اید و حالا تمایل دارید در این دوره ها شرکت کنید لازم است بدانید کلاس تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس مناسب زبان آموزانی است که معمولا برای گرفتن پذیرش دکتری و یا اقامت کاری از استرالیا و کانادا نیاز دارند که نمره 7 را در تمامی مهارتهای آیلتس کسب کنند. با شرکت در این دوره شما میتوانید نقاط ضعف خود را تقویت کرده به هدف مورد نظرتان برسید.

در حال حاضر استاد محمد سجادی با در نظر گرفتن این مسئله آمادگی خود را در زمینه برگزاری دوره های تدریس خصوصی رایتینگ آیلتس و همچنین تدریس خصوصی اسپیکینگ آیلتس را به اطلاع تمامی زمان آموزان عزیز میرساند و شما عزیزان میتوانید با شماره های 22902133-021 و 09124883756 جهت تعیین سطح و مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما عزیزان میتوانید به صورت آنلاین در این کلاسها شرکت کرده و هر کجایی که هستید در تمامی جلسات حضور یابید.

عوامل کاهش نمره رایتینگ آیلتس: ۷ اشتباه رایج

توجه داشته باشید اگر با آزمون آیلتس آشنایی ندارید ولی به دلایلی تنها مایل به دریافت آموزش خصوصی در این زمینه هستید بدون هیچ مشکلی میتوانید در دوره های آموزشی استاد سجادی شرکت کنید ، تا با توجه به پیشینه خود در زمینه زبان انگلیسی و همچنین استعداد در زمینه فراگیری و زمانی که برای تمرین در اختیار دارید در بازه های زمانی مختلف به هدف خواهند رسید.

برخی از زبان آموزانی که علاقمند به شرکت در این کلاس ها هستند در واقع پیش از این دوره های گوناگونی را برای آیلتس گذرانده و با تمامی یا بخشی از نکته ها و چهارچوب اصلی آزمون در بخش رایتینگ آشنایی دارند و نیازی به تکرار بسیاری از موارد برای ایشان نخواهد بود.

اگر شما نیز در میان این گروه از علاقمندان به شرکت در کلاس های رایتینگ آیلتس هستید باید توجه داشته باشید که شیوه کار به این ترتیب است که پس از برگزاری جلسه نخست و تعیین سطح زبان آموز و مشاهده و بررسی نمونه رایتینگ های پیشتر نوشته شده توسط ایشان و بررسی کارنامه یا کارنامه ها و همچنین زمان آزاد برای مطالعه و مهلت زمانی تا آزمون بعدی، یک برنامه درسی ویژه تعیین شده و از زبان آموز خواسته میشود گام به گام برنامه مورد نظر را پیش ببرد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *