منابع آزمون PTE

همانطور که در جریان هستید آزمون PTE هم مانند دیگر آزمون های زبان انگلیسی(آیلتس و تافل) برای سنجدین سطح زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان برگزار می شود. برای موفقیت در این آزمون شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی PTE می تواند به شما کمک زیادی کند و بتوانید به راحتی در آزمون آن شرکت کنید. استفاده از منابع آزمون PTE ضرورت بالایی دارد و لازم است شما با آنها آشنا باشید و استفاده کنید. با توجه به حساسیت زیادی که از طرف آزمون دهندگان آزمون PTE بر روی منابع انتخابی آزمون­ وجود دارد و همچنین اینکه همانند سایر آزمون­های زبان یک منبع خاصی برای آزمون­ PTE مشخص نیست منابع زیادی وجود دارند که باید سعی کرد تا بدون گمراه شدن در مسیر آزمون PTE خود از آن­ها استفاده کرد. در مقاله زیر سعی کرده ایم منابع آزمون PTE را به طور کامل به شما عزیزان معرفی کنیم ، با ما همراه باشید.

کتاب­های کاربردی در آزمون PTE

در هر زمانی کتاب یکی از پرطرفدارترین وسیله­های یادگیری برای عموم مردم بوده است. برای کسب آمادگی جهت شرکت در آزمون PTE کتاب­های مفیدی در بازار وجود دارد. در ادامه این مطالب تعدادی از این کتاب­ها را معرفی می­کنیم:

کتاب The Official Guide to PTE Academi

این کتاب اطلاعات جامعی در خصوص تست­های PTE را درا ختیار می­گذارد که توسط انتشارات معتبر PEARSON  ارائه گردیده است.

کتاب The Official Guide to PTE Academi

کتاب PTE Practice Tests Plus

این کتاب یکی از منابع بسیار موثق در زمینه PTE است که می­تواند زبان­اموز را گام به گام جلو برده و او را با تمام عناصر این آزمون اشنا سازد  و شامل چهار آزمون کامل تمرینی با سوالات مشابه آزمون اصلی که توسط نویسندگان آزمون­های PTE طراحی شده است، راهنمای دقیق، استراتژی­های سودمند برای قبولی در آزمون و همچنین، راهنمایی­هایی برای تدریس هر بخش، شامل پاسخنامه و راهنمای کسب نمره مطلوب برای کمک به زبان­آموز در ارزیابی پاسخ­های خود، لوح فشرده صوتی برای تمام فعالیت­های شنیداری و گفتاری می­باشد

کتاب PTE Practice Tests Plus

کتاب PTE Academic Testbuilder

این مجموعه زبان انگلیسی حاوی چهار تست کامل برای آزمون کامپیوتری Pearson Test of English Academic  می­باشد. علاوه بر این، برای هر کدام از قسمت­های دشوار و مشکل­ساز راهنمای کاملی در نظر گرفته شده است

کتاب PTE Academic Testbuilder

کتاب PTE Advantage for Academic Module

کتاب PTE Advantage for Academic Module از انتشارات WILEY دارای چهار بخش است که هریک، یکی از مهارت‌های آزمون پی تی ای آکادمیک (اسپیکینگ، ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ) را به صورت قدم به قدم توضیح داده و نحوه پاسخ دادن به انواع مختلف سوالات را نیز بررسی کرده‌است. این کتاب شامل ۳ سری نمونه سوال است که با پاسخ و توضیحات لازم ارائه شده‌اند.

کتاب PTE Advantage for Academic Module

وب سایت­های آنلاین آموزش PTE

وب سایت­های انلاین آزمون­های PTE تنها منبع و اصلی­ترین منبع برای آموزش نکات کلیدی آزمون نیستند و باید به عنوان یک مکمل آموزشی در نظر گرفته شوند. همچنین ممکن است این وب سایت­ها کیفیت بالایی به اندازه شرکت در کلاس­های حضوری نداشته باشند ولی در کل وب سایت­های معرفی شده در این مقاله از جمله بهترین و موثرترین وب سایت­ها در حوزه تقویت مهارت­های آزمون زبان PTE می­باشند:

  • آدرس وبسایت تمریناتHotshot24 ا : https://hotshot24.com

  • آدرس وبسایت تمرینات PTE Practice ا : https://pte-practice.com

  • آدرس وبسایت تمرینات Practice PTE ا : https://www.practicepte.com

  • آدرس وبسایت تمریناتPTE Tutorials ا : https://ptetutorials.com

  • آدرس وبسایت تمرینات PTE Study ا : https://ptestudy.com

  • آدرس وبسایت تمرینات PTE Exam Preparation ا : https://www.pteexampreparation.com

  • آدرس وبسایت تمرینات PTE Lab ا : http://www.ptelab.com

اگر تمایل دارید در کلاس خصوصی PTE شرکت کنید میتوانید جهت تعیین سطح و مشاوره با استاد محمد سجادی تماس بگیرید.

09124883756 و 02122902133

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *